Obraz od Saal Digital

Po výborné zkušenosti s fotoknihou jsem ráda využila možnost firmy Saal Digital vyzkoušet také její další produkt - fotoobraz.


Program pro tvorbu je velmi intuitivní, dobře se s ním pracuje a návrh obrazu z vlastní fotky jsem vytvořila opravdu velmi rychle. Na výběr je mnoho různých materiálů, od klasického tisku na plátno, přes hliníkové desky až po skleněné obrazy. 


Také dodání fotoobrazu bylo velmi rychlé. Již po dvou dnech mi firma psala o odeslání hotového obrazu, za další dva dny už na mě čekal doma. 


Zvolila jsem klasické foto na plátně a byla jsem opravdu mile překvapena. Barvy jsou živé, odpovídají fotografii a struktura plátna připomíná klasický obraz malíře. 


Při výběru fotografie jsem dala přednost rodinné fotografii z letošního letního cestování a můžu říct, že díky firmě Saal Digital mám na toto léto opravdu krásnou vzpomínku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat