Fotokniha od Saal Digital

Na doporučení mnoha známých jsem se rozhodla vyzkoušet fotoknihu od Saal Digital. Na začátku mě čekaly malé potíže s instalací programu způsobené pravděpodobně menším výpadkem stránek. Stačilo zkusit to za pár dní znovu, instalace pak proběhla bez problémů. S programem se pracuje překvapivě dobře, ovládání je velmi intuitivní, nabízí spoustu možností úpravy fotek, dodání rámečků apod.


Dodání fotoknihy bylo překvapivě rychlé. Jsem zvyklá na fotoknihy i na fotky čekat minimálně týden, Saal Digital mi však už za dva dny psal, že fotokniha je na cestě ke mě.


Musím říct, že fotokniha je
opravdu v nejvyšší kvalitě, jsem jí nadšená! 


Je tištěná na podstatně tvrdší a kvalitnější papír než jiné fotoknihy s nimiž jsem se zatím setkala. Objednala jsem variantu A4 na šířku v matné verzi s obyčejnou potištěnou vazbou. Velmi se mi líbí způsob vazby - po rozevření knihy jsou strany v rovině, fotky působí nepřerušeně a zlom uprostřed je neruší. 

Hledáte-li fotoknihu, která je snadná na vytvoření a zároveň vypadá velmi profesionálně - zvolte tu od Saal Digital !


Za mě asi nejkvalitnější fotokniha s jakou jsem se setkala.

Žádné komentáře:

Okomentovat